Vai ir iespējama ētiska komunikācija? - godīgums sabiedriskajās attiecībās un reklāmā
Korporatīvās sociālās atbildības semināru cikls uzņēmējiem
Šobrīd grūti rast mieru, pieredzot šajā gadsimtā lielāko kara postu Eiropā. Tiek lietā likti gan ieroči, gan arī vārdi, skaitļi un bildes. Vārdi, skaitļi un bildes jeb komunikatīvie līdzekļi ir tie, kas gan mobilizē un dod spēku, gan pilnīgi izsit pamatu zem kājām, vairs nesaprotot, kam ticēt un kas ir meli. Komunikācija ir vēl viens spēcīgs ierocis, un ir no svara, kā rokās tas ir un pret ko tas ir pavērsts.
Viduslatgales pārnovadu fonds aicina aicinām uzņēmējus un ikvienu interesentu piedalīties 22. marta vebinārā “vai ir iespējama ētiska komunikācija? – godīgums sabiedriskajās attiecībās un reklāmā” vairāk uzzināt par sabiedrisko attiecību un reklāmas ētiskajiem aspektiem.
Komunikācijas nozare ir plaša, tā aptver gan sabiedrisko attiecību, gan reklāmas, gan integrētas mārketinga komunikācijas principus. Mūsdienās svarīgi ievērot ētikas principus arī digitālajā komunikācijā. Kā neapjukt ētikas krustugunīs, kam pievērst uzmanību, īstenojot sociāli atbildīgus projektus, uzsākot komunikāciju ar mērķauditorijām un ietekmes pusēm, par to visu uzzināsim seminārā.
Vebināru vadīs Kristīne Tjarve, komunikācijas nozares profesionāle ar gandrīz 20 gadu stāžu, uzņēmuma C SMART vadītāja un Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes priekšsēdētāja. Kristīne ir pārliecināta, ka mūžizglītībai ir liela vērtība, tādēļ pati ne tikai darbojas nozarē, bet arī izglītojas un nodod savas zināšanas citiem.
Vebinārs notiks 22. martā no 13:00 – 16:00 ZOOM platformā.
Vebinārs ir daļa no korporatīvās sociālās atbildības semināru cikla uzņēmējiem. Vebināru finansiāli atbalsta Norvēģija, Islande un Lihtenšteina.
Pieteikties vebināram: https://forms.gle/T1bcFGtrTV5LS7fD7