Līvānu novada domes administrācijas ēkas 1.stāvā šī gada aprīļa beigās uzsākti būvdarbi, kuru ietvaros tiks izbūvētas nepieciešamās telpas Līvānu novada valsts un pašvaldības vienotajam klientu apkalpošanas centram (VPVKAC). Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru, tā vietā, lai saņemtu sev nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko piedāvās valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs.
VPVKAC reģionālās nozīmes attīstības centros, kuru skaitā ir arī Līvānu novads, nodrošina pašvaldības pakalpojumu sniegšanu un vairāku valsts institūciju pakalpojumu pieejamību vienuviet, radot iedzīvotājiem iespēju pieteikt pakalpojumu un saņemt konsultāciju pie valsts iestādes pārstāvja klātienē. Klientu apkalpošana tiks nodrošināta gan klātienē, gan telefoniski, gan elektroniskā saziņā. Apmeklētāju plūsma tiks organizēta izmantojot elektronisko rindu vadības sistēmu, tādējādi pilnveidojot klientu apkalpošanas procedūru un samazinot apkalpošanas laiku. Paredzēts, ka VPVKAC norēķinus par maksas pakalpojumiem būs iespējams veikt tikai ar banku norēķinu kartēm.
VPVKAC izveide ir iespējama, pateicoties valsts un pašvaldību ciešai sadarbībai, kopā domājot par to, lai sniegtie pakalpojumi kļūtu tuvāki, ērtāki un lētāki katram iedzīvotājam. VPVKAC izveidei no pašvaldības budžeta paredzēti 160 000 euro un 50 000 no valsts budžeta. Tiek plānots, ka klientu apkalpošanas centram jāuzsāk darbs līdz 2020.gada 1.oktobrim.