Ņemot vērā to, ka COVID-19 izplatība Latvijā līdz galam vēl nav apkarota, un vēloties pasargāt gan klientus, gan akciju sabiedrības “Gaso” (dabasgāzes sadales sistēmas operators) darbiniekus, arī pēc ārkārtējas situācijas atcelšanas pagaidām ne Rīgā (Vagonu ielā 20), ne reģionos klientu apkalpošana klātienē atjaunota netiks.


Uzmanību: visu sadales sistēmas pakalpojumu sniegšana jau ir atjaunota. Ierobežojums saglabājas tikai attiecībā uz GASO Klientu centra un Reģionālo iecirkņu klātienes apmeklējumiem.


GASO aicina izmantot citus saziņas veidus: e-pastu (info@gaso.lv), telefonu (155 un 67369938 katru darba dienu no 8.00 līdz 18.00), ka arī rīku “Mans GASO” dabasgāzes patēriņa datu nodošanai.
Atgādinām, ka par aktuāliem dabasgāzes lietošanas jautājumiem informāciju var atrast GASO mājaslapā: www.gaso.lv