Sākot ar 25.01.2023. tiek pārtraukta Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Līvānu klientu apkalpošanas centra darbība. Tas nozīmē, ka turpmāk VID speciālisti apmeklētājus vairs nepieņems klātienē, bet aicina iedzīvotājus izmantot digitālos pakalpojumus.
VID uzskata, ka, attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība VID pakalpojumu klātienes pieteikšanai. Turklāt ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt klientu apkalpošanas centrus klātienē. Tāpēc līdz ar līgumu termiņu beigām VID pārtrauks klientu pieņemšanu klātienē visos Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros, klātienes konsultācijas saglabājot vien tajās vietās, kur konsultanti strādā VID piederošajās telpās.
Līvānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs turpmāk sniegs atbalstu iedzīvotājiem digitālo VID pakalpojumus saņemšanā - palīdzēs ar algas nodokļa grāmatiņas iesniegšanu un izmaiņu veikšanu tajā, iedzīvotāju gada ienākuma nodokļa deklarāciju iesniegšanu, elektroniskās deklarēšanās sistēmas EDS paroles iegūšanu. Sīkāk par pakalpojumu pieejamību zvanīt uz Līvānu KAC tel. Nr. 66954906, 25441441