Ar visu četru Līvānu novada domē ievēlēto politisko partiju deputātu vienbalsīgu balsojumu, apstiprināšanai domes sēdē par jauno Līvānu novada pašvaldības administrācijas vadītāju izvirzīja līdzšinējo pašvaldības Informāciju tehnoloģiju daļas vadītāju Juri Sniķeru.
Kandidāts tika izraudzīts iekšējā pieteikšanās procesā, un ar 2022.gada 27.janvāra domes lēmumu jaunais administrācijas vadītājs darbu uzsāks 1.martā.
Administrācijas vadītāja pakļautībā būs ap 60 darbinieku no Personāla vadības un administratīvās nodaļas, Sabiedrisko attiecību nodaļas, Finanšu nodaļas, Uzskaites nodaļas, Plānošanas un attīstības nodaļas, Informācijas tehnoloģiju nodaļas, Būvniecības un infrastruktūras nodaļas, Nekustamo īpašumu un vides pārvaldības nodaļas, Līvānu novada Dzimtsarakstu nodaļas, Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas, Jersikas pagasta pārvaldes, Rožupes pagasta pārvaldes, Rudzātu pagasta pārvaldes, Sutru pagasta pārvaldes un Turku pagasta pārvaldes.
Pašvaldības administrācijas pienākumos ietilpst:
- pārvaldīt novada pagasta pārvalžu un pilsētas administratīvās funkcijas Līvānu novada teritorijā,
- nodrošināt domes, pastāvīgo komiteju un domes izveidoto komisiju organizatorisko apkalpošanu, sagatavot lēmumu projektus un priekšlikumus izskatīšanai domes sēdēs,
- nodrošināt domes pieņemto lēmumu izpildes organizēšanu,
- dokumentācijas izstrāde pašvaldības iepirkumiem, līgumu projektiem, administratīvajiem aktiem un iepirkumiem atbilstoši domes lēmumiem,
- Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra darbības nodrošināšana un apmeklētāju pieņemšana,
- visu novada iestāžu centralizētās grāmatvedības uzskaite,
- datu aizsardzības kontroles sistēmas darbības nodrošināšana,
- informācijas un tehnoloģiju iekārtu darbības nepārtrauktības nodrošināšana un pārraudzība
- juridiskā atbalsta un domes lēmumu tiesiskuma nodrošināšana,
- nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanas nodrošināšana,
- sabiedrības informēšanas funkciju nodrošināšana,
- vienotas pašvaldības personāla vadības politikas īstenošana,
- dokumentu vadības sistēmas, finanšu, grāmatvedības, arhīva, personāla, lietvedības un citu sistēmu nodrošināšana un pārvaldība,
- civilstāvokļa aktu reģistrācijas veikšana,
- pašvaldības budžeta izstrādes funkcija,
- pašvaldības īstermiņa un ilgtermiņa attīstības programmas izstrāde, teritorijas plānojuma realizācija un pārraudzība,
- vietējo un starptautisko projektu realizācija,
- citu uzdevumu veikšana atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei.
Juris Sniķers Līvānu novada pašvaldībā strādā 14 gadus, vadījis Informāciju tehnoloģiju daļas darbu, nodrošinot komunikāciju tehnoloģiju pārvaldību ap 30 pašvaldības iestādēs un struktūrvienībās. Iepriekšējā darba pieredze saistīta ne tikai ar informāciju tehnoloģiju jomu, bet arī ar uzņēmējdarbības vidi. J.Sniķers ieguvis augstāko izglītību IT jomā, šobrīd turpina izglītību Banku augstskolā programmā Biznesa procesu vadība specialitātē Uzņēmumu vadītājs.