Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) Rēzeknes reģionālā nodaļa (RN) informē, ka no 31. marta uz laiku līdz 2 mēnešiem tiks pārtraukta Rēzeknes RN Līvānu KAC darbība, kas iepriekš netika plānota.

Periodā, kad klientu apkalpošana klātienē nenotiek, novada pastkastītē atstātos, VSAA adresētos klientu iesniegumus, VPVKAC darbinieki reģistrē pakalpojumu vadības sistēmā pakalpojumucentri.lv, kas tālāk tiek pārsūtīti VSAA nodaļai.

Kontakttālruņi, pa kuriem klientiem sniedz konsultācijas par pakalpojumiem Rēzeknes RN nodarbinātie ir: 64607352 un 20153343. Šie kontakttālruņi tiks izvietoti  Līvānu VPVKAC priekštelpā, kur atrodas kastīte iesniegumiem.

Tuvākie VSAA klientu apkalpošanas punkti atrodas: Preiļos, Raiņa bulvārī 19 un Jēkabpilī, Rīgas ielā 152, taču, šajos punktos, līdz ārkārtas situācijas beigām, klientu apkalpošana klātienē arī nenotiek.