SIA “Līvānu dzīvokļu un komunālā saimniecība” arī ārkārtējās situācijas periodā privātmāju iedzīvotājiem, kuri sadzīves atkritumus nodod izmantojot marķētos atkritumu maisus, turpina nodrošināt to izsniegšanu, bet ir mainījusies izsniegšanas kārtība.
Lai saņemtu marķētos sadzīves atkritumu maisus:
- Klientam vispirms telefoniski jāsazinās ar Atkritumu apsaimniekošanas iecirkņa darbiniekiem pa tālr. 65381811 vai mob.t. 28232848 un jāpiesaka nepieciešamais marķēto atkritumu maisu daudzums;
- Tiek sagatavots un nosūtīts vai izsniegts klientam rēķins;
- Rēķinu var apmaksāt internetbankā, kā arī SIA "Maxima" veikalu kasēs (komisija 0,50 centi). Ārkārtējās situācijas periodā SIA “Līvānu dzīvokļu un komunālā saimniecība” kasē apmaksu nav iespējams veikt, jo kase ir slēgta.
- Pēc rēķina apmaksas klientam telefoniski jāsazinās ar Atkritumu apsaimniekošanas iecirkņa darbiniekiem (tālr. 65381811 vai mob.t. 28232848) un jāvienojas par laiku, kad saņemt marķētos atkritumu maisus.
SIA “Līvānu dzīvokļu un komunālā saimniecība” darba laiks: Pirmdien, Otrdien, Ceturtdien 8.00-12.00/13.00-17.00; Trešdien 8.00-12.00/13.00-18.00; Piektdien 8.00-12.00/12.30-15.30; Sestdien, Svētdien – brīvs.